poniedziałek, 9 marca 2015

Sama dla siebie :)

Postanowiłam w tym roku zrobić prezent na Dzień Kobiet. Dla SIEBIE!! :) A co.. Akurat na fun page'u Dziki Królik cudeńko wpadło mi w oko. Normalnie miłość od pierwszego wejrzenia. Popatrzcie: 




Bransoletka jest piękna, wykonana z masywnego materiału (w tym przypadku to rzemyki). Łączenie
 jest elegancko zakończone. Ku mojemu zadowoleniu do zamówionej przeze mnie bransoletki 
dostałam niespodziankę - drugą bransoletkę innego typu bo z koralików. Akurat wiosennego koloru.

Tą zabrała mi moja 10-letnia córka. Już muszę się z tym liczyć że będzie mi coś podbierała niestety..


Sam kontakt z twórcą tych cudeniek jest idealny - szybki, miły, odpowiedź na każde pytanie momentalna i konkretna. Wysyłka równie szybka, a bransoletki spakowane w bąbelkową kopertę, by się oczywiście nie uszkodziły. Ja cenię sobie taką odpowiedzialność w stosunku do klienta i z pewnością nie będzie to mój pierwszy zakup u Dziki królik.
Dzika przyjemność. :)   Ja osobiście polecam Wam zakupy, nawet jesli sobie same chcecie coś kupić i zrobić przyjemność, bo ja nie żałuję. Niedługo chrzciny. Akurat się przydadzą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz