poniedziałek, 9 marca 2015

Testowanie DOVE

Jakiś czas temu dostałam do testowania nowa kostkę myjącą DOVE. Kostka jak i firma DOVE mnie nie zawiodła. Mydełko o zapachu go fresh fresh touch Ogórek i zielona herbata - koloru zielonego. Mydło nie wysusza, delikatnie nawilża twarz (czasem nawet nie używałam kremu do twarzy). Wystarczy niewiele by się bardzo mydliło aksamitną pianą. Twarz po myciu jest dobrze oczyszczona, ale nie wysusza. Ja lubię używać go zamiast żelu pod prysznic, bo idealnie się do tego nadaje. Z łatwością się spłukuje, nie pozostawia białego osadu.
Zachwyciło mnie to że delikatnie i skutecznie zmywa makijaż jednocześnie nie podrażniając oczu. 
Zapach ma cudowny, który pozostaje na rękach po spłukaniu. 
Jedynie co może być malutkim minusem to cena - choć w zasadzie niewielka ale mogłaby być mniejsza o 1zł
Napewno nie raz zagości u mnie w domu. :)

cena za kostkę: ok.3,50zl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz