środa, 27 stycznia 2016

Testowanie Winiary

Doszła parę dni temu paczka z rekomenduj.to. Pudełko bardzo praktyczne, z przegródkami. Moja córcia 6-letnia postawiła pionowo i tym samym zrobiła sobie półeczki na miniaturkowe zwierzątka i książki.
Paczka Winiary zawierała 15 produktów (po 5 saszetek Krajanki każdego rodzaju). 
1) 5 saszetek krajanki ogórkowej
2) 5 saszetek krajanki warzywnej
3) 5 saszetek krajanki buraczkowej

Szczerze, zrobiłam wczoraj zupę z krajanką buraczkową. Na początku bardziej zupa wyglądała jak pomidorówka. Nie smakowała jak typowa zupa buraczkowa. Ale mojej rodzinie strasznie smakowała. Smak był świetny, inny ale pyszny. Warto spróbować.
Dodatkiem fajnym był ręcznik kuchenny z logo Winiary.






2 komentarze:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami . Pachnie obłędnie. Karjanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapusniaczku również pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może dlatego , że jest z ogórków konserwowy , a za tymi ja nie przepadam. Natomiast mężowi bardzo smakowala. Produkt okazał sie fajny i godzien uwagi .

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kapuśniaczek wg mnie miał taki sam smak. Nie smakował nikomu.. Ja osobiście nie zakupię więcej krajanki.

    OdpowiedzUsuń