poniedziałek, 1 lutego 2016

Jakieś 3 dni temu przesyłkę ShinyBox. Wreszcie mam czas żeby pokazać co w niej się znajduje.





1) YASUMI  krem na okolice oczu i ust
2) SILCARE lakier do paznokci The Garden of Colour Marsal Edition (produkt pełnowartościowy).
     Uwodzicielska Marsala to rdzawe bordo i kolor wina..
3) MONTIBELLO Smart Touch Kuracja do włosów 12w1 (produkt pełnowartościowy 50ml)
4) WIBO lakier do ust (lakier pełnowartościowy)
5) Golarka SOLEIL BELLA marki BIC
6) BALNEOKOSMETYKI lakier do paznokci (produkt pełnowymiarowy). To lakier brokatowy.
7) Upominek od INSPIRED BY- u mnie to był antyperspirant ADIDAS.

Zapisać się do subskrypcji ShinyBox możecie się TUTAJ, lub jeśli chcecie jakieś określone pudełeczko jedno możecie je zamówić TUTAJ. Ja polecam. Sama miałam subskrybcję, ale na chwilę obecną zrezygnowałam bo muszę podokańczać wszystkie kosmetyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz